Здраве & Фитнес : Диети19 СЕПТЕМВРИ 2013

Колко протеини са нужни, за да отслабнем?

90 гр на ден ще стопят упоритите килограми

Яденето на повече протеини ще ви помогне в отслабването. Не се плашете от големи мускули.

Обикновено когато жените мислят за отслабване, това означава намаляване на калорийния прием от всички групи храни. А много жени се притесняват от похапването на повече протеини, за да не натрупат мускулна маса, което пък увеличава теглото.

Отдавна обаче се знае, че протеиновите(балансирани) режими са доста ефикасни за отслабване. А съвсем скорошно изследване показва, че увеличеният прием на протеини помага в слабеенето, като подобрява изгарянето на мазнини от мускулите.

Участниците в изследването са били разделени в групи и подложени на диета с различно количество на препоръчителния дневен прием на протеини. След 31 дни на диета и упражнения групата, която приемала двойно повече протеини показала много по-голямо отслабване.

Но колко точно протеини са ни нужни?

Според изследването, нормалните нужди на една жена с височина около 165 см с цел отслабване са 90 гр на ден. А това е грамаж, който се постига лесно, например, кисело мляко на закуска, пиле на грил за обяд, парче сирене за следобедна закуска и сьомга за вечеря дават около 80 гр протеини.

В крайна сметка това е още едно доказателство колко е важно в диетата си да заложим на чисто месо, риба, зеленчуци. А балансираното консумиране на протеини, фибри и здравословни мазнини ще свърши работата по отслабването.

5 мита за плоското коремче
Да отслабнем без диети

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети19 ФЕВРУАРИ 2020

Кето 2.0: подобрената версия на известната диета дава по-добри резултати

Предвиждат, че това ще е новата най-популярна диета

Диети18 ФЕВРУАРИ 2020

Плодове и зеленчуци, които са по-полезни консервирани

Спестете си време, като използвате тези продукти консервирани

Диети17 ФЕВРУАРИ 2020

В случай, че не сте добри в спазването на диети

Тези няколко трикове, ще ви помогнат

Диети10 ФЕВРУАРИ 2020

Как да избегнем напълняването около 30-те си години

Периодът между 25 и 34 години е критичен за жените, които често напълняват видимо точно тогава