Здраве & Фитнес : Диети19 СЕПТЕМВРИ 2013

Колко протеини са нужни, за да отслабнем?

90 гр на ден ще стопят упоритите килограми

Яденето на повече протеини ще ви помогне в отслабването. Не се плашете от големи мускули.

Обикновено когато жените мислят за отслабване, това означава намаляване на калорийния прием от всички групи храни. А много жени се притесняват от похапването на повече протеини, за да не натрупат мускулна маса, което пък увеличава теглото.

Отдавна обаче се знае, че протеиновите(балансирани) режими са доста ефикасни за отслабване. А съвсем скорошно изследване показва, че увеличеният прием на протеини помага в слабеенето, като подобрява изгарянето на мазнини от мускулите.

Участниците в изследването са били разделени в групи и подложени на диета с различно количество на препоръчителния дневен прием на протеини. След 31 дни на диета и упражнения групата, която приемала двойно повече протеини показала много по-голямо отслабване.

Но колко точно протеини са ни нужни?

Според изследването, нормалните нужди на една жена с височина около 165 см с цел отслабване са 90 гр на ден. А това е грамаж, който се постига лесно, например, кисело мляко на закуска, пиле на грил за обяд, парче сирене за следобедна закуска и сьомга за вечеря дават около 80 гр протеини.

В крайна сметка това е още едно доказателство колко е важно в диетата си да заложим на чисто месо, риба, зеленчуци. А балансираното консумиране на протеини, фибри и здравословни мазнини ще свърши работата по отслабването.

5 мита за плоското коремче
Да отслабнем без диети

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети10 АВГУСТ 2019

Полезна закуска за различните зодии

Палачинки, сандвич или френски тост? Ето какво да изберете:

Диети09 АВГУСТ 2019

10 храни, които се борят с целулита

Включете следните продукти, за да се сдобиете с перфектно дупе

Диети08 АВГУСТ 2019

Лесни и свежи хапки до 150 калории

Заложете на здравословните плодове и няма да съжалявате

Диети07 АВГУСТ 2019

Гарантирано отслабване за една седмица

Фокусирайте се върху това да подобрите храносмилането и тонуса си, приемайте достатъчно протеини + още съвети: