Диети07.08.2017

Кое е по-важно: диетата или спорта?

Ето как бързо и сигурно да се сдобием с мечтаното тяло

Ако сте от дамите, които честичко се борят с някои и друг излишен килограм, сигурно сте си задавали въпроса кое е по-добре – да минете на драстична диета или просто да започнете да тренирате.

Отговаряме ви веднага – и двете, правени заедно.

Ако заложите единствено на тренировките, ефект ще има, но много бавен. Ако пък изберете само диета, в резултат може да се сдобиете с увиснала кожа, а въпреки че ще сте свалили килограми, съдържанието на мазнини в тялото ви ще е високо.

Защо да започнете здравословна диета?

Много често хората имат негативни емоции, когато чуят думата диета – мислят си за драстично ограничение в храната, което по-скоро има обратен ефект и ги кара да искат повече от нездравословните храни. Диетата всъщност е пълноценен режим на хранене, при който в никакъв случай не се гладува, а се научавате да ядете чисто и здравословно и винаги да бъдете добре хидратирани. Пълнозърнести храни, зеленчуци, плодове, ядки, семена, чисти протеини и много вода. И, разбира се, периодичните удоволствия като истински шоколад.

DASH диетата: Режим №1 за бързо и ефективно отслабване

  • Ще бъдете по-щастливи и продуктивни
    Диетата ви има по-голямо влияние върху настроението ви, отколкото си мислите. Като ядете правилните храни като сложни въглехидрати, богати на желязо и на омега-3 мастни киселини храни, увеличавате нивата на серотонин, както и енергийните си нива, и ще се чувствате по-щастливи и готови да се справите с всичко. Научни изследвания свързват липсата на омега-3, желязо и повишената консумация на прости въглехидрати с депресията, а диета, богата на наситени мазнини, довела до лоша памет и когнитивни способности.
  • По-добра храносмилателна система
    Пържените храни и тези богати на мазнини забавят храносмилането. Липсата на плодове и зеленчуци води до намален прием на фибри, които помагат за по-лесното преминаване на всичко през храносмилателния тракт, а ако не пиете достатъчно вода – всичко засяда.
  • Достигате до здравословно тегло
    Чували сте клишето, че “коремните плочки се правят в кухнята”. Вярно е. Дори и да “блъскате” във фитнеса по няколко часа пет-шест дни седмично, ако не се храните правилно, няма да постигнете нищо.

More from

ЗДРАВЕ & ФИТНЕС

Косата опада от недостиг на протеини, желязо и магнезий

Победете изтъняването, като обърнете внимание на тези няколко неща в диетата и начина си на живот

Полезна закуска за различните зодии

Палачинки, сандвич или френски тост? Ето какво да изберете:

Медитирайте, докато тичате: как?

Следете с поглед точка пред вас в далечината и повтаряйте мантра

Правилата на здравословния режим, които не е задължително да спазваме

Можем ли да ядем когато си пожелаем? Да, разбира се!

Наистина ли лампите от хималайска сол са толкова полезни?

Освен, че влияе на здравето, това натурално пособие е страхотен аксесоар за дома

8 здравословни навика, ако цял ден сте на компютъра

Няколко трика, които ще донесат повече ползи за здравето ви

Тялото на Емили Ратайковски

Диети, упражнения и много вода? Да, но добавете към тях много месо и някой и друг сладкиш

Хапвайте това преди тренировка за двоен ефект

Или защо този плод ускорява в пъти изгарянето на мазнините

7 причини да обичате бърпитата

Упражнението, което най-бързо ви вкарва във форма

Режимът на Никол Кидман и правилото 80-20

Няма храна, която да си забранява категорично

6 мита за стреса

Време е да се изправим пред истината за това кое е полезно и кое ни поболява

На 40 и в перфектна форма: мисията е възможна!

Ето как да промените режима си на хранене и тренировките