Как се отслабва успешно в областта на дупето

Съвети за жените тип круша, които искат да смалят обиколката на ханша и да са по-стегнати

Кои са ефективните начини за отслабване в областта на дупето и оформяне на стегнати и повдигнати задни части?

Вярно е, че когато отслабваме, отслабваме по-скоро цялостно. Но все пак има някои простички навици, които помагат активно да се натовари именно зоната в долната част на тялото.


Жените с по-пищни дупета от така наречения тип круша често са с по-бавен метаболизъм.
Затова, ако си сред тях, целта ти е да засилиш метаболизма си и тялото ти да изгаря повече мазнини и калории.

Какво ще ти помогне?

Намали порциите. Въпреки че някои мазнини са жизнено необходими, други не са и освен всичко могат да костват здравословни проблеми. 

Избягвай обработените храни и избирай естествените с ниско съдържание на мазнини, като плодове, ядки, зеленчуци.

Замени маслото със зехтин. Ще забележиш разлика в храносмилането.

Намали солта. Тя задържа течности в тялото, което води до трупане на мазнини и поява на целулит, който е характерен за този тип тяло.

Приемай калций от естествени източници(тук можеш да прочетеш кои). Яж поне една храна, богата на калций.

Опитай да ядеш поне три пъти на ден и си прави три здравословни леки закуски между храненията. Пий много вода и избягвай изкуствените подсладители.

Откажи се категорично от калориите от сокчета, чипсове и всякакви обработени закуски. Ако консумираш подобни храни, диетата ти ще се провали.

Откажи се от алкохола. Има доста калории, а по-честата употреба ще намали енергията, която е по-добре да вложиш в тренировки.

Начинът на приготвяне на храната също има значение. Избери печено, задушено или на пара, вместо пържено.

Увеличи дневната доза плодове
, избирайки тези с нисък гликемичен индекс, за да заместиш десерта. Такива са мандарини, портокали, череши, ягоди и други.


Избягвай въглехидратите.
Повечето хора качват килограми и трупат мазнини в областта на задните части, именно защото в диетата им присъстват и въглехидрати. Избягвай храни като ориз, паста, хляб, картофи.

Най-подходящата храна е месото
, особено чистото пилешко, пуешко месо и риба.


Яж повече зеленчуци.
Особено подходяща гарнитура съм към протеинова храна като месото.


Пий зелен чай.
Отличен източник на антиоксиданти е, а полифенолите в него предпазват клетките от свободните радикали.

Тайната на звездите
: пий по чаша вода или чай преди всяко ядене. Така ще запълниш стомаха си, което ще “заблуди” тялото ти, че си поела достатъчно храна и бързо ще престанеш да чувстваш глад.

Не бъди постоянно на диета.
Познат ти е йо-йо ефекта, при който отслабваш бързо и бързо си връщаш килограмите, вреди на тялото ти и след време ще ти бъде по-трудно да отслабваш. Избери си здравословен режим на хранене и си отпусни два-три дни в месеца, в които ще си позволяваш каквото искаш.


Занимавай се с йога.
Може и да звучи изненадващо, но благодарение на дихателните техники, тялото ти изгаря мазнини, стрес хормона намалява, което увеличава скоростта на обмяна на веществата. Да не споменаваме колко дълги и фини стават мускулите, което е причина за стройните фигури на занимаващи се с йога.


Най-простото упражнение
: за да свалиш килограми от дупето и ханша, трябва да правиш аеробни упражнения. Тайната е изкачването на стълби, казват инструкторите.


Погрижи се за съня си.
Ако не спиш достатъчно, производството на хормоните, отговорни за усещането за глад и апетита, ще се увеличи. 

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА PRODAVALNIK

Prodavalnik01 ЯНУАРИ 2016

10 модни правила от Виктория Бекъм

"Можете да носите равни обувки, но никога не забравяйте тъмните си очила"

Prodavalnik01 ЯНУАРИ 2016

Да влезем във форма със звездите

Ето какво споделят в Instagram те за диетата и спортния си режим

Prodavalnik29 НОЕМВРИ 2015

Подобрете любовния си живот с помощта на фън шуй

Подредете спалнята, за да вкарате в ред връзката си

Prodavalnik22 НОЕМВРИ 2015

Хидратирайте тялото с плодове и зеленчуци

Домати, краставици, ягоди и пъпеш имат над 90% водно съдържание