Здраве & Фитнес : Диети29 НОЕМВРИ 2012

Как да отслабнем до Коледа? Задействай метаболизма си сега!

Открий как да засилиш метаболизма си, послушай съвета на специалиста и започни 7-дневен план, който ще изгори всичко излишно!

Открий как да засилиш метаболизма си, послушай съвета на специалиста и започни 7-дневен план, който ще изгори всичко излишно!

Колко от нас са си казвали “ще сваля килограми и ще вляза в по-добра форма”? За да направим здравословна промяна в живота си, се втурваме да тренираме, а след това се връщаме към вредните навици веднага след като ни омръзне.

Факт е, че нито гладът, нито скромната дажба калории са отговор на въпроса за трайно отслабване. Ако не осигуриш на тялото си достатъчно гориво, то няма да имаш енергия нито да стигнеш до фитнеса, нито да си свършиш дори рутинните задължения.

Метаболизмът е процес на трансформиране на храната в енергия. Ако не се храниш достатъчно или правилно дълго време, той ще премине на “бавно изгаряне на калориите.” Ето защо специалистите съветват да ядем по-често през деня, но на по-малки порции. Когато тялото ни не изразходва всичката енергия, която сме поели под формата на храна, това се складира като мазнини.

Колкото повече остаряваме, толкова повече метаболизмът ни се забавя. В резултат на това складирането на мазнини се увеличава, а мускулната маса намалява.

Ние ти предлагаме една лесна, 7-дневна диета, която има за цел да засили метаболизма ти и да стимулира по този начин загубата на тегло.

Понеделник
Закуска от 7 до 9
3 супени лъжици мюсли в чаша прясно или кисело мляко с ниска масленост.
Похапване от 10 до 11
1 киви и купичка кисело мляко 2%
Обяд от 1 до 2
1-2 филийки пълнозърнест хляб, пуешко месо, резен сирене и зелена салата
Следобедна закуска
Плодова салата
Вечеря
Купичка спагети с 90 г. сьомга и салата за гарнитура или задушени зеленчуци. За предпочитане чушки, спанак, броколи, зеле или тиква.

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети13 МАЙ 2019

Мързеливият кето режим - работи ли?

По-лесен, но също толкова ефективен вариант като кето режимът - твърде хубаво да е истина?

Диети12 МАЙ 2019

Как да отслабнем, ако имаме фигура тип "круша"

Резките диети само ще забавят метаболизма ви, затова имате нужда от упражнения плюс правилно, но редовно хранене

Диети05 МАЙ 2019

Архетиповата диета разделя жените на четири типа

Според този експерт диетата трябва да е съобразена с характера ни

Диети29 АПРИЛ 2019

Съюзник ли е червеното вино в борбата с килограмите?

Ефектът зависи в огромна степен от това какви количества от божествената напитка си позволяваме