Как да отслабнем, ако имаме фигура тип “круша”

Резките диети само ще забавят метаболизма ви, затова имате нужда от упражнения плюс правилно, но редовно хранене

Жените тип “круша” имат проблем с натрупването на мазнини в долната част на корема и в областта на ханша и бедрата.

Вярно е, че когато отслабваме, отслабваме по-скоро цялостно. Но все пак има някои простички навици, които помагат активно да се натовари именно зоната в долната част на тялото. Жените с по-пищни дупета от така наречения тип круша често са с по-бавен метаболизъм. Затова, ако сте сред тях, целта е да засилите метаболизма си и тялото да изгаря повече мазнини и калории.

За да намалите целулита, намалете стреса

Приемайте калций от естествени източници.

Опитайте се да се храните поне три пъти на ден и си правете три здравословни леки закуски между храненията. Пийте много вода и избягвайте изкуствените подсладители.

Откажете се категорично от калориите от сокове, чипсове и всякакви обработени закуски. Ако консумирате подобни храни, диетата ви ще се провали.

Откажете се от алкохола. Има доста калории, а по-честата употреба ще намали енергията ви, която е по-добре да вложите в тренировки.

Намалете порциите. Въпреки че някои мазнини са жизнено необходими, други не са и освен всичко могат да костват здравословни проблеми.

Избягвайте обработените храни и избирайте естествените с ниско съдържание на мазнини, като плодове, ядки, зеленчуци.

Заменете маслото със зехтин. Ще забележите разлика в храносмилането.

Намалете солта. Тя задържа течности в тялото, което води до трупане на мазнини и поява на целулит, който е много характерен за този тип фигура.

Начинът на приготвяне на храната също има значение. Изберете печено, задушено или на пара, вместо пържено.

Най-вредните храни в света

Бърза тренировка за лифтинг на дупето

Увеличете дневния прием на плодове, избирайки тези с нисък гликемичен индекс, за да заместите десерта. Такива са мандарини, портокали, череши, ягоди и други.

Избягвайте тевъглехидратите. Повечето хора качват килограми и трупат мазнини в областта на задните части, именно защото в диетата им присъстват твърде много въглехидрати. Позволявайте си много умерено храни като ориз, паста, бял хляб, картофи.

Най-подходящата храна е месото, особено чистото пилешко, пуешко месо и риба.

Яжте повече зеленчуци. Особено подходяща гарнитура съм към протеинова храна като месото.

Пийте зелен чай. Отличен източник на антиоксиданти, а полифенолите в него предпазват клетките от свободните радикали.

Тайната на звездите
пийте по чаша вода или чай преди всяко ядене. Така ще запълните стомаха си, което ще “заблуди” тялото ти, че сте поели достатъчно храна и бързо ще престанете да чувствате глад.

Не бъдете постоянно на диета.
Познат ви е йо-йо ефекта, при който отслабваме бързо и бързо си връщаме килограмите, но това вреди на тялото и след време може да наруши трайно обмяната и да спрете да отслабвате, какъвто и режим да следвате. Затова най-полезно е просто да си изградим здравословни хранителни навици, да приемаме пълноценна храна, да следим за размера на порциите и понякога да си позволяваме и по някое прегрешение. Това поддържа метаболизма активен.

Защо е полезно да тренираме по 10 минути

Погрижете се за съня си. Липсата на сън стимулира производството на хормоните, отговорни за усещането за глад, което ни кара да ядем повече.

Занимавайте се с йога. Може и да звучи изненадващо, но благодарение на дихателните техники, тялото изгаря мазнини, стрес хормоните намаляват, което увеличава скоростта на обмяна на веществата. И, разбира се, йогат оформя и издължава мускулите на цялото тяло и го прави по-силно и гъвкаво. Към това можете да добавите и специални упражнения за дупе и бедра от пилатеса.

Още съвети от MissBloom за грижа за тялото:

3 класически съвета, които наистина ще ви помогнат да отслабнете

5 неща, които да направите за свое добро

13 от най-добрите храни за енергия и мускулна маса

Бързо стягане с тренировките Табата

Средиземноморската диета, която експертите препоръчват

Суперхраните на пролетта

В кои храни се съдържат най-важните витамини?

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети10 АВГУСТ 2019

Полезна закуска за различните зодии

Палачинки, сандвич или френски тост? Ето какво да изберете:

Диети09 АВГУСТ 2019

10 храни, които се борят с целулита

Включете следните продукти, за да се сдобиете с перфектно дупе

Диети08 АВГУСТ 2019

Лесни и свежи хапки до 150 калории

Заложете на здравословните плодове и няма да съжалявате

Диети07 АВГУСТ 2019

Гарантирано отслабване за една седмица

Фокусирайте се върху това да подобрите храносмилането и тонуса си, приемайте достатъчно протеини + още съвети: