Диети30.12.2016

Еднодневен детокс за тялото след Коледа

Така няма да качите килограми

Цяла година сме чакали Коледната трапеза и веселието около нея! Затова не е чудно, че след празника всички се чувстваме тежки, подути и нямаме енергия.

Ето защо ви предлагаме в деня след празниците да направите еднодневен детокс. А какъв по-добър момент от деня преди посрещането на Новата година?!

Той се основава на леки, свежи храни, без драстични лишения, но и без сладко, тестени храни и глутен. Богат е на витамини, затова ще ви върне тонуса и освен това ще подобри вида на кожата ви.

Ако го спазвате, ще дадете на тялото си възможност да преработи спокойно тежкото Коледно меню и да изхвърли токсините. Ще се отървете от чувството за сънливост и умора, което обикновено идва с обилната и по-мазна храна. А ако имате желание, можете да се придържате малко или много към този режим в дните до Нова година.

А ако успеете да вмъкнете в графика и малко упражнения – браво от нас! Можете да пробвате четирите най-ефективни кардио упражнения за отслабване.

Сутрин:
Изпийте на гладно чаша топла вода със сока от половин лимон. Можете да подсладите със стевия, ако ви е твърде кисело.

2cdcafacd35519b1342bf2270ccba0d2

Закуска:
Пригответе си свежо и вкусно зелено смути. Ето и необходимите продукти:

– 1 зелена ябълка или круша
– 1 чашка спанак
– селъри
– половин чаша бадемово мляко
– половин краставица
– сокът от един лимон
– супена лъжица натрошено ленено семе
– стевия (по желание)

Между закуската и обяда:
Продължавайте да хидратирате тялото си с достатъчно вода, овкусена с малко лимон и стевия, ако ви харесва.

Обяд:
1-2 купички зеленчукова супа. (Ако нямате желание да готвите, можете да си приготвите салата, която да овкусите със зехтин и сок от лимон).

Между обяда и вечерята продължете да пиете достатъчно вода.

870d7bb39e90ce2c7868ea56e350c10a
Вечеря:
Чист протеин – месо или риба на фурна или на пара, плюс свежа салата и задушени зеленчуци. Можете да овкусявате с ябълков оцет, сок от лимон, зехтин и свежи подправки като босилек, но избягвайте солта. Или поне я използвайте в много, много малко количество.

Междинни хапвания:
Можете да си позволите белтъците от 2-3 яйца, разпределени между храненията. Също и малко количество сурови, неосолени ядки (но не фъстъци).

Преди лягане можете да изпиете чаша чай от джинджифил, подсладен със стевия.

More from

Здраве & Фитнес

Забравете за авокадото, ако искате да отслабнете

И още напътствия от фитнес сензацията Кайла Итсинес

Солариумът е толкова вреден, колкото и цигарите

5 бича на съвремието, които са по-опасни от пушенето, а не говорим достатъчно за това

Катрин Хейгъл показа перфектна форма след раждането

Актрисата споделя как е свалила излишните килограми

Колко е нормално да смъкваме на седмица

И защо не трябва да очакваме да отслабваме с по 2-3 кг

Как да преодолеете емоционалния глад

Укротете емоциите и влезте във форма

Извайване на горната част на тялото у дома

ВИДЕО с упражнения с ластици за ръцете, раменете и гърба

Детокс за тялото със смути с нар и банан

Заменете едно от храненията си със следната напитка

Шей Мичъл: Ям много, но тренирам усилено

Актрисата разкрива как преодолява несигурността си

Кои са най-подходящите спортове за дамите над 40

Или защо да заложите на танците и пилатесa

Как Блейк Лайвли отслабна с 30 кг

Актрисата положи сериозни усилия за фигурата си след второто раждане

5 храни, които ускоряват метаболизма

И защо е толкова полезно за диетата ви да закусвате овесени ядки

Как да разберете със сигурност дали не пиете твърде много?

8 въпроса издават проблеми с алкохола