Здраве & Фитнес : Диети23 ЯНУАРИ 2019

Чарлз Паслер е “виновен” за техните тела

На топ диетолога разчитат модели като Адриана Лима и Бела Хадид, а ние научихме всичко най-важно за неговия режим

Много от най-известните ангели на Victoria’s Secret се обръщат към д-р Чарлз Паслер и неговия хранителен режим, когато искат да влязат в най-добрата си възможна форма.

Паслер е част от екипа, който работи с ангелите преди най-важния им ангажимент, годишното шоу на марката, а звезди като Бела Хадид и Адриана Лима са сред най-верните му клиенти.

Интересно в режима на Паслер е че той не набляга единствено на хранителните ограничения. За него от голяма важност за цялостната кондиция е намаляването на стреса, тъй като той влияе на всички процеси в тялото. Така че Паслер държи дамите да се хранят правилно, но и да слушат музика, да се разхождат и да медитират.

Към това прибавяме достатъчно сън – 7-8 часа всяка нощ.

Хидратация -между 2 и 4 литра дневно.

Не трябва да се консумират никакви преработени храни, захар и алкохол, а въглехидратите са позволени единствено преди тренировка, за да дадат на тялото енергия за упражненията. Няколко дни преди шоуто обаче въглехидратите се изключват напълно от менюто, тъй като те карат тялото да задържа вода и така добре оформената мускулатура не личи достатъчно добре.

Моделите трябва да умеят да овладяват стреса. Паслер препоръчва разходки, медитация, топла вана, масаж… Всичко, което поддържа хормоните на стреса в нормални нива.

За да може в деня на шоуто мускулите да са перфектно очертани, три дни преди това моделите спират да тренират. След което в деня на шоуто, преди грима и косата правят тренировка с тежести и така мускулите, отпочинали за няколко дни, се напомпват ударно.

Кои са най-важните храни за изгаряне на мазнините и оформяне на мускулите?

Чарлз Паслер подчертава, че в един добре балансиран хранителен режим присъстват протеини, здравословни мазнини и въглехидрати. Като въглехидратите е важно да се консумират преди интензивните тренировки, но да се ограничават или изключат през останалото време от деня.

Протеини – Месо, риба, морски дарове, яйца, протеинови шейкове.

Полезни мазнини – Ядки, авокадо, зехтин, кокосово масло, чия, ленено семе.

Въглехидрати преди тренировка – Сладък картоф, ориз, овесени ядки, киноа, плодове.

Избягвайте храните, които могат да причинят възпаления и подуване – всички продукти, съдържащи глутен, както и млечни продукти, преработени храни и захар.

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети23 МАРТ 2019

Диетата "фактор Ф" ще ни вкара във форма за лятото

Може ли това да е лесната за следване диета, която винаги сме търсили?

Диети13 МАРТ 2019

Как никога да не сме гладни с по-малко храна

Ако опитвате да ограничите количеството храна, която консумирате, тези съвети ще ви помогнат.

Диети11 МАРТ 2019

Храните, които помагат на сърцето ни

Похапвайте тези храни, за да се радвате на здраво сърце.

Диети23 ФЕВРУАРИ 2019

Алкохол и диета? Мисия възможна!

Разберете по колко и какво може да пиете, и пак да се отървете от досадните килограми