Здраве & Фитнес : Диети23 ЯНУАРИ 2019

Чарлз Паслер е “виновен” за техните тела

На топ диетолога разчитат модели като Адриана Лима и Бела Хадид, а ние научихме всичко най-важно за неговия режим

Много от най-известните ангели на Victoria’s Secret се обръщат към д-р Чарлз Паслер и неговия хранителен режим, когато искат да влязат в най-добрата си възможна форма.

Паслер е част от екипа, който работи с ангелите преди най-важния им ангажимент, годишното шоу на марката, а звезди като Бела Хадид и Адриана Лима са сред най-верните му клиенти.

Интересно в режима на Паслер е че той не набляга единствено на хранителните ограничения. За него от голяма важност за цялостната кондиция е намаляването на стреса, тъй като той влияе на всички процеси в тялото. Така че Паслер държи дамите да се хранят правилно, но и да слушат музика, да се разхождат и да медитират.

Към това прибавяме достатъчно сън – 7-8 часа всяка нощ.

Хидратация -между 2 и 4 литра дневно.

Не трябва да се консумират никакви преработени храни, захар и алкохол, а въглехидратите са позволени единствено преди тренировка, за да дадат на тялото енергия за упражненията. Няколко дни преди шоуто обаче въглехидратите се изключват напълно от менюто, тъй като те карат тялото да задържа вода и така добре оформената мускулатура не личи достатъчно добре.

Моделите трябва да умеят да овладяват стреса. Паслер препоръчва разходки, медитация, топла вана, масаж… Всичко, което поддържа хормоните на стреса в нормални нива.

За да може в деня на шоуто мускулите да са перфектно очертани, три дни преди това моделите спират да тренират. След което в деня на шоуто, преди грима и косата правят тренировка с тежести и така мускулите, отпочинали за няколко дни, се напомпват ударно.

Кои са най-важните храни за изгаряне на мазнините и оформяне на мускулите?

Чарлз Паслер подчертава, че в един добре балансиран хранителен режим присъстват протеини, здравословни мазнини и въглехидрати. Като въглехидратите е важно да се консумират преди интензивните тренировки, но да се ограничават или изключат през останалото време от деня.

Протеини – Месо, риба, морски дарове, яйца, протеинови шейкове.

Полезни мазнини – Ядки, авокадо, зехтин, кокосово масло, чия, ленено семе.

Въглехидрати преди тренировка – Сладък картоф, ориз, овесени ядки, киноа, плодове.

Избягвайте храните, които могат да причинят възпаления и подуване – всички продукти, съдържащи глутен, както и млечни продукти, преработени храни и захар.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети10 АВГУСТ 2019

Полезна закуска за различните зодии

Палачинки, сандвич или френски тост? Ето какво да изберете:

Диети09 АВГУСТ 2019

10 храни, които се борят с целулита

Включете следните продукти, за да се сдобиете с перфектно дупе

Диети08 АВГУСТ 2019

Лесни и свежи хапки до 150 калории

Заложете на здравословните плодове и няма да съжалявате

Диети07 АВГУСТ 2019

Гарантирано отслабване за една седмица

Фокусирайте се върху това да подобрите храносмилането и тонуса си, приемайте достатъчно протеини + още съвети: