Здраве & Фитнес : Диети24 ДЕКЕМВРИ 2018

5 начина да запазите фигурата си по празниците

Тази Коледа пропуснете гузната съвест и излишните килограми

Имате две опции: да се хванете здраво за “Не се ограничавай, на Коледа се пълнее така или иначе” или да приложите някои хитрини и да запазите килограмите си въпреки обилната празнична трапеза.

Излишно е да споменаваме защо надебеляваме по Коледа: заседяваме се повече, залагаме на сладките и тестени храни и комбинираме такива, с които затрудняваме метаболизма си. Резултатът винаги е един: излишни килограми и гузна съвест.

Въпреки всички изкушения и сякаш безкрайните семейни сбирки, има как да се насладите на празниците без това да се отрази на теглото ви. Ако се придържате към някои простички и ефикасни трикове, ще постигнете именно това.

#Хапнете преди да излезете. Ако преди да се отправите на поредното празнично угощение, хапнете една кофичка кисело мляко с плодове, една шепа ядки или няколко плода, не само, че ще приемете по-малко храна после, но и няма да се чувствате изкушени да хапнете от всичко, което се предлага.

Как да запазите килограмите по Коледа

#Възнаградете се, но еднократно. Нормално е да ви се прияде нещо сладко в края на коледния обяд или вечеря. Не се спирайте, но изберете само едно нещо и нека то е типично коледен десерт като тиквеник, джинджифилови бисквити или друго традиционно ястие. Всичко останало, което може да хапнете през цялата година, няма място в празничното ви меню.

Image result for overeating on christmas

#Не пропускайте хранене. Гладуването по празниците със сигурност не е добра идея, тъй като е много вероятно да доведе до преяждане след това. Дори да хапнете нещо малко и дребно, е по-добре от колкото да не ядете нищо и след това да преядете и да се чувствате зле.

#Селектирайте питиетата. Ако решите да консумирате алкохол на Коледа, нека той е само един вид, а чашките – максимум две. Соковете и газираните напитки пък, само ще добавят излишни калории към талията ви. Заложете на водата, а след обилното хапване пийнете чай от мента, който успокоява стомаха.

9 начина да избегнем стреса по празниците

#Бъдете активни, но не само с тренировките. Празниците са време за почивка и никой не очаква от вас да посещавате фитнес залата три пъти седмично. Ако желанието ви да тренирате не се е изпарило покрай Коледа, то тогава поздравления! Във всички други случаи, ви съветваме следното: правете леки и редовни упражнения у дома си, опитайте йога или друг ненатоварващ спорт; разхождайте се навън, а защо и да не се отдадете на снежни забавления с по-малките си роднини?

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ДИЕТИ

Диети17 СЕПТЕМВРИ 2019

"Здравословните храни", които тайно са по-вредни от понички

Кое ви се яде повече - донъти или мюсли? Разликата между двете се оказва не чак толкова голяма

Диети11 СЕПТЕМВРИ 2019

Здравословно бананово суши за закуска

Това лесно хапване може да се приготви в различни варианти, като тези с шоколад ще станат любими и на децата

Диети06 СЕПТЕМВРИ 2019

Петдневен есенен детокс със супа

Успокоява, изчиства и подготвя тялото за зимата

Диети04 СЕПТЕМВРИ 2019

Как изглежда менюто при макробиотичната диета

Предлагаме ви примерно меню и съвети как да следвате диетата