Диети12.02.2018

5 храни, които ускоряват метаболизма

И защо е толкова полезно за диетата ви да закусвате овесени ядки

Неведнъж сме говорили колко e важно за отслабването приемането на определени храни, които да подпомогнат смъкването на килограми.

Ако искате да подсилите ефекта от своята диета, то добавете следните здравословни храни и съвсем скоро ще се уверите, че изгаряте по-бързо мазнините и съвсем скоро да се сдобиете с мечтаното за лятото тяло:

Искате бърз метаболизъм? Правете тези 5 неща всеки ден

Грейпфрут
Киселият плод съдържа цитрусовия флаваноид нараненин – антиоксидант, който изследователите в клиниката Scripps в Калифорния откриват, че помага на организма да обработва инсулина по-ефективно, като поддържа кръвната захар под контрол и подобрява изгарянето на калории.

Овесени ядки
“Те не само са много вкусни и помагат да предотвратим глада си, но и за изгарянето на цялото зърно е необходима повече енергия. Съответно когато ядем овесени ядки, това предизвиква тялото да гори повече калории”, казва д-р Моли Морган, автор на The Skinny Rules: The 101 Secrets Every Skinny Girl Knows.

Четири основни грешки нарушват вашия метаболизъм

Риба тон
Рибата тон има високо съдържание на омега-3 мастни киселини, които стимулират производството на хормона лептин, който от своя страна ни кара да почувстваме ситост по-бързо. “Това също така повишава метаболизма”, казва д-р Алис Левин, основател на Nutritionbite в Лос Анджелис. Сьомга, скумрия, херинга и сардина също са добри източници на омега 3-мастни киселини.

Зелен чай
Зеленият чай съдържа епигалокатехин галат, който стимулира нервната система, без да повишава сърдечната честота. The Journal of Nutrition съобщава, че хората, които пият зелен чай и тренират редовно, изгарят повече калории, отколкото тези, които тренират, но не приемат горещата напитка. Три чаши чай на ден могат да изгорят до 80 калории.

Тайната на треньорите за по-добър метаболизъм

Люти чушки
Люти чушлета като халапеньос, хабаниерос, кайенес не само добавят вкус на вашето ястие, но благодарение на химикала капсаицин, те увеличават изгарянето на калориите. “Изследванията показват, че яденето на люто може да забърза метаболизма с до 25% в следващите три часа, след като сте яли”, казва Морган.

More from

ЗДРАВЕ & ФИТНЕС

Колко е нормално да смъкваме на седмица

И защо не трябва да очакваме да отслабваме с по 2-3 кг

Как да преодолеете емоционалния глад

Укротете емоциите и влезте във форма

Извайване на горната част на тялото у дома

ВИДЕО с упражнения с ластици за ръцете, раменете и гърба

Детокс за тялото със смути с нар и банан

Заменете едно от храненията си със следната напитка

Шей Мичъл: Ям много, но тренирам усилено

Актрисата разкрива как преодолява несигурността си

Кои са най-подходящите спортове за дамите над 40

Или защо да заложите на танците и пилатесa

Как Блейк Лайвли отслабна с 30 кг

Актрисата положи сериозни усилия за фигурата си след второто раждане

Как да разберете със сигурност дали не пиете твърде много?

8 въпроса издават проблеми с алкохола

Режимът на Ирена Милянкова

Как майката на пет деца успява да поддържа перфектната си форма

5 лесни правила от Аюрведа, с които ще живеете по-добре

Подобрете здравето си и намалете стреса

Роми Стридж и нейната интензивна тренировка за дупе и бедра

Шест упражнения, които ви гарантират добрата форма

Посещавайте инфрачервена сауна и яжте сладолед

И още съвети за това как най-добре да се грижим за тялото си в края на зимата