Здраве & Фитнес20 ФЕВРУАРИ 2019

10 храни, за когато ти се хапва без причина

През зимата често ти се хапва нещо? Тези храни ще ти помогнат да намалиш апетита си и да свалиш ненужните килограми.

През зимата често ти се хапва нещо? Тези храни ще ти помогнат да намалиш апетита си и да свалиш ненужните килограми.

Някои храни засищат повече от други и те карат да спреш да посягаш към излишните калории. Ето ги и тях:

1. Бадеми

Тези ядки съдържат много полезни витамини и антиоксиданти. Но не само това – според изследванията те са перфектен начин да заситиш чувството на глад. Само една шепа бадеми ще те засити, така добре, че да не мислиш за друга храна.

2. Кафе

Хапва ти се нещо високо на калории? Изпий едно кафе първо и помисли пак. Кофеинът притъпява глада и желанието за сладко. Разбира се, това е, ако го пиеш без допълнителна захар.

Диетичните храни, които саботират добрата форма

3. Джинджифил

Коренът на това растение е тайна в диетата на хората от векове наред. Той помага за храносмилането и правилната работа на системата. Добави го като подправка към ястията си, пий го под формата на чай или директно го комбинирай с мед и лимон.

4. Авокадо

Тази хит храна има способността в малки количества да изпраща сигнали до мозъка ти, че си сит. Но не прекалявай с него, защото има повече мазнини.

4 важни момента във всяка успешна диета

5. Ябълки

Благодарение на високото си съдържание на фибри, те ще те накарат да забравиш, че ти се хапва нещо. Всъщност приятният им вкус, така или иначе ще заситят желанието ти.

6. Овесени ядки

Те също дължат свойствата си на фибрите, както и на сложни въглехидрати, които съдържат. Тази комбинация ще те държи сита за дълго време и ще ти даде нужната енергия. Ако искаш да ги направиш още по-ефективни, просто добави малко канела. Тя ще допълни към тези свойства, защото тя регулира кръвната захар.

7. Зелен чай

Хората, които често пият тази напитка, забързват метаболизма си, набавят си  количество кофеин и следователно притъпяват глада. Едновременно с това тя набавя допълнителни антиоксиданти и полезни вещества.

8. Черен шоколад

Можеш да ядеш шоколад и да не се чувстваш зле от това? Да, просто опитай черен шоколад с над 70% какаово съдържание. Най-сита ще се почувстваш, ако вместо да го дъвчеш, го смучеш бавно.

3 хитри начина да се храните здравословно в офиса

9. Зелени листни зеленчуци

Те също имат ключовата съставка за ситост – фибри. Освен това са с високо съдържание на вода, така че запълват стомаха ти и те карат да забравиш за глада.

10. Вода

Най-очевидното като вариант, но и едно от най-ефективните. Просто чаша вода може да намали желанието ти да хапваш. Ако 20 минути след изпиването й все още си гладна, тогава може да хапнеш някоя от другите храни казани по-горе и съвсем ще забравиш за излишните калории.

5 лесни трикове да ядете по-малко

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ & ФИТНЕС

Диети31 МАРТ 2020

Лимон в кафето - работи ли новият начин за отслабване?

Да, звучи като много необичайна комбинация, но струва ли си да я пробваме?

Диети30 МАРТ 2020

Как да oвладеем емоционалното хранене по време на карантина

Дръжте храната далеч от работното място и си водете дневник

Фитнес29 МАРТ 2020

Табата тренировки, ако разполагате с 4, 12 или 40 минути

Тренировки за бързо стягане на тялото и тонус

Фитнес27 МАРТ 2020

Back to Basics: Най-добрите ретро тренировки, които ще ви върнат назад във времето

Влезте във форма със Синди Крауфорд, Били Банкс и Джейн Фонда