Здраве & Фитнес20 ФЕВРУАРИ 2019

10 храни, за когато ти се хапва без причина

През зимата често ти се хапва нещо? Тези храни ще ти помогнат да намалиш апетита си и да свалиш ненужните килограми.

През зимата често ти се хапва нещо? Тези храни ще ти помогнат да намалиш апетита си и да свалиш ненужните килограми.

Някои храни засищат повече от други и те карат да спреш да посягаш към излишните калории. Ето ги и тях:

1. Бадеми

Тези ядки съдържат много полезни витамини и антиоксиданти. Но не само това – според изследванията те са перфектен начин да заситиш чувството на глад. Само една шепа бадеми ще те засити, така добре, че да не мислиш за друга храна.

2. Кафе

Хапва ти се нещо високо на калории? Изпий едно кафе първо и помисли пак. Кофеинът притъпява глада и желанието за сладко. Разбира се, това е, ако го пиеш без допълнителна захар.

Диетичните храни, които саботират добрата форма

3. Джинджифил

Коренът на това растение е тайна в диетата на хората от векове наред. Той помага за храносмилането и правилната работа на системата. Добави го като подправка към ястията си, пий го под формата на чай или директно го комбинирай с мед и лимон.

4. Авокадо

Тази хит храна има способността в малки количества да изпраща сигнали до мозъка ти, че си сит. Но не прекалявай с него, защото има повече мазнини.

4 важни момента във всяка успешна диета

5. Ябълки

Благодарение на високото си съдържание на фибри, те ще те накарат да забравиш, че ти се хапва нещо. Всъщност приятният им вкус, така или иначе ще заситят желанието ти.

6. Овесени ядки

Те също дължат свойствата си на фибрите, както и на сложни въглехидрати, които съдържат. Тази комбинация ще те държи сита за дълго време и ще ти даде нужната енергия. Ако искаш да ги направиш още по-ефективни, просто добави малко канела. Тя ще допълни към тези свойства, защото тя регулира кръвната захар.

7. Зелен чай

Хората, които често пият тази напитка, забързват метаболизма си, набавят си  количество кофеин и следователно притъпяват глада. Едновременно с това тя набавя допълнителни антиоксиданти и полезни вещества.

8. Черен шоколад

Можеш да ядеш шоколад и да не се чувстваш зле от това? Да, просто опитай черен шоколад с над 70% какаово съдържание. Най-сита ще се почувстваш, ако вместо да го дъвчеш, го смучеш бавно.

3 хитри начина да се храните здравословно в офиса

9. Зелени листни зеленчуци

Те също имат ключовата съставка за ситост – фибри. Освен това са с високо съдържание на вода, така че запълват стомаха ти и те карат да забравиш за глада.

10. Вода

Най-очевидното като вариант, но и едно от най-ефективните. Просто чаша вода може да намали желанието ти да хапваш. Ако 20 минути след изпиването й все още си гладна, тогава може да хапнеш някоя от другите храни казани по-горе и съвсем ще забравиш за излишните калории.

5 лесни трикове да ядете по-малко

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЗДРАВЕ & ФИТНЕС

Здраве13 НОЕМВРИ 2019

Трите съвета на Хайди Клум за красива фигура

Майката на четири деца разкри как поддържа фигурата си

Здраве12 НОЕМВРИ 2019

Тренировки с различна продължителност и ползите от тях за здравето ни

Физическите упражнения могат да удължат живота ни и да ни помогнат ефективно да се справим с депресията

Здраве12 НОЕМВРИ 2019

Полезните свойства на чая от жасмин

Какво не знаем за "суперчая", който помага за безброй проблеми

Здраве & Фитнес11 НОЕМВРИ 2019

Сутрешните навици, с които ще отслабнем

Промене само няколко неща в сутрешната си рутина и ще се освободите от ненужните килограми