Психология : Кариера17 ЯНУАРИ 2018

За да бъдете добър инфлуенсър, спрете да се опитвате

Съвети от експерта по дигитален маркетинг Дан Кноултън

Да работиш инфлуенсър се превърна в мечта за много млади хора по целия свят, особено сред дамите.

Влиянието в социалните мрежи обаче не е просто въпрос на цифри. И със сигурност не идва с това, за което всички знаем – че много от така наречените инфлуенсъри са се изкушавали да си купуват последователи. За това как превърнем профилите си в социалните мрежи в своя професия съвети дава Дан Кноултън – един от водещите британски инфлуенсъри в социалните мрежи. Той е един от създателите на KPS Digital Marketing – рекламна агенция, спечелила много награди за кампании в областта на дигиталния маркетинг.

Спрете да се опитвате да станете инфлуенсъри

Влиянието в социалните мрежи трябва да бъде не цел, а следствие. Фокусирайте се върху това да бъдете добри в собствената си област. Когато сте добри, става логично да спечелите влияние в своя кръг.

Обръщайте внимание на това колко време и усилия посвещавате на това да учите нови неща. Помислете какво научавате. Дали си отделяте специално време да четете, да посещавате различни професионални събития и курсове, да гледате образователни видеа? Трябва да посвещавате достатъчно време на такива неща.

Не си купувайте последователи

Тази идея е изкушаваща за всеки, който тепърва започва и все още няма много последователи. Дан обаче е категоричен, че да натрупате бързо последователи, които нямат реална идея с какво се занимавате и не се интересуват от съдържанието ви, не носи абсолютно никаква полза. Както и вие самите не знаете кои са те и какви са интересите им. Такава фен база няма да допринесе с нищо за постигането на дългосрочните ви цели.

Социализирайте се

При това не пренебрегвайте срещите очи-в-очи. Дори когато говорим за влияние в социалните мрежи, комуникацията на живо е от значение. Може би не смятате, че точно в това е силата ви. Дори да е така, отделяйте време да поддържате добри социални контакти.

Не отказвайте възможности, дори да не ви се плаща

Опитвайки се да се превърнете в професионален инфлуенсър, не забравяйте, че не всичко се прави за пари. Недейте автоматично да отказвате покана за дадено партньорство, ако работата не е платена. Помислете дали това няма да ви помогне да достигнете до подходяща аудитория и да разширите кръга си от последователи и познанства.

Дан Кноултън идва у нас на 22 февруари, за да участва в семинара “Social Media Insights”. Всеки участник в семинара ще получи ценни съвети и доказано работещи методи за успешна реклама в социалните мрежи. Посетилите събитието ще научат как да популяризират бизнеса си с помощта на интерактивни видеа и реклами, ще разберат как да създадат и ангажират аудитории в Instagram, Snapchat и Facebook!

Повече информация за предстоящия семинар „Social Media Insights” ( 22 Февруари 2018 г., София, Интер Експо Център), можете да намерите в уеб сайта на събитието, на адрес: http://masterevents.bg/social-media-seminar/

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА КАРИЕРА

Кариера11 ОКТОМВРИ 2019

Онлайн навиците, които вредят на кариерата ви

Следващият път се замислете, преди да натиснете "Сподели"

Кариера01 ОКТОМВРИ 2019

30 лесни начина да станем по-продуктивни

Това са малките стъпки към големите цели

Кариера16 СЕПТЕМВРИ 2019

Без твоя екип ти си нищо, съветва Ана Уинтур

Мнението на хората в екипа ви има огромно значение, убедена е Ана Уинтур, която ще проведе своя първи майсторски клас за успешно лидерство

Кариера07 АВГУСТ 2019

7 грешки във външния вид, които съсипват кариерата

Цветенцата по ноктите могат да ти костват повишението