Психология : Кариера26 ОКТОМВРИ 2012

Бъди незаменима на работното си място!

Това са трите топ съвета на експертите как да станеш незаменима в работата си!

Това са трите топ съвета на експертите как да станеш незаменима в работата си!

1. Разбери какво се случва, когато изпитваш страх
Когато си претоварена от мисли за икономическия колапс, центърът на страха в мозъка, амигдалата, влияе върху централната функция(префронталния кортекс), което усложнява мисленето с нови идеи, а именно то е каквото ни трябва най-много за адаптиране и оцеляване по време на рецесия. „Страхът е най-ниският етаж в мозък и когато този етаж е осветен, в останалата част на къщата остава тъмно“, казва Олга Tsikalaki, психолог.
2. Приеми възможностите
Ако ти си шефът или всеобщият герой в офиса, приеми, че страхът ти предопределя ситуацията за всички останали. Вместо да се фокусираш върху потенциалните загуби, погледни на ситуацията като възможност за откриване на начини за подобряване на компанията. Твоите подчинени ще въздъхнат облекчено и ще имат стимул да работят още по-усърдно.
3. Създай решения
Ако си служител, това е твоят шанс да поемеш съдействаща роля, която евентуално ще те спаси от загуба на работата. Експертите са открили, че шефовете обичат служители, които имат идеи, които отиват при шефа с предложения за нови начини на действие.

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА КАРИЕРА

Кариера06 МАРТ 2019

Колко вредно е да си проверяваме често имейлите?

Да си винаги на линия е контрапродуктивно

Кариера18 ДЕКЕМВРИ 2018

10-те заповеди на коледното офис парти

Не ги нарушавайте, ако не искате да ви е последното

Кариера15 ОКТОМВРИ 2018

Не допускайте да ви мачкат на работа, ако сте интроверт

Макар интровертите да са около половината от населението на Земята, те съставляват само 2% от мениджърите на високо ниво

Кариера26 СЕПТЕМВРИ 2018

Добрият лидер никога не казва "Може би"

Научете кои са трите фрази, които издават, че шефът е некадърен