Психология : Better me10 ДЕКЕМВРИ 2018

10 начина да се справим със стреса

И да си починем качествено

Забързаният ритъм на големия град и натовареното ежедневие често не ни оставят шанс да релаксираме и да се отърсим от стреса. Ще ви разкажем как правилно и пълноценно да си почивате, за да поддържате тялото и ума си във форма.

Следването на тези съвети е важно за всяка една от нас целогодишно. Но като че ли през декември, между всички ангажименти, планирането на празниците, на пътуванията и избора на подаръци, стресът още по-често взема връх. Затова именно сега бъдете добри към самите себе си. Подарете си малко време и дайте на тялото и ума си почивка, топлина и релакс.

ЗАПОЗНАЙТЕ СЕ С ВАНДА СЕРРАДОР

„За да сте в отлично здраве и с добро самочувствие, е важно да отделяте време за себе си, за отмора на ума и тялото. Препоръчвам ви да посвещавате поне един ден в седмицата изцяло на себе си. Напълнете си вана с гореща вода, запалете свещи, пуснете приятна музика – създайте си релаксираща обстановка.“

Ванда Серрадор, експерт в грижата за кожата на лицето и тялото от The Body Shop

10 ПРОВЕРЕНИ НАЧИНА ДА РЕЛАКСИРАТЕ:

ЛЮБИМАТА МУЗИКА

Музиката има невероятната способност да променя настроението ни. Отделете време и си направете плейлист с любимите ви релаксиращи тракове и го слушайте всеки път, когато чувствате умора, раздразнение или напрежение.

МЕДИТАЦИЯ

Медитацията е чудесен начин да „почистиш“ и успокоиш ума си и да възстановиш душевния си баланс. Намерете уютно тихо място, затворете очи и направете няколко много дълбоки вдишвания и издишвания, за да неутрализирате стреса.

МАСАЖ

Стресът се натрупва в тялото ни и с времето се усилва, оставяйки ни без сили. Отпускащият масаж помага да намалим напрежението и носи самочувствие. И знаете ли кое е най-хубавото? Можете да си правите масаж и самостоятелно в домашни условия. За това са ви нужни само няколко капки масло – например Масажно масло Лимонена трева и 10 минути от вашето време. Масажирайте главата и ръцете си, за да се отпуснете.

ЖИВЕЙТЕ АКТИВНО

Физическите упражнения способстват отделянето на ендорфини или така наречените „хормони на щастието“. Те мигновено подобряват тонуса и самочувствието ви. Постарайте се да отделяте време за любимите си физически активности – танци, йога, бягане, фитнес, няколко пъти седмично.

РАЗХОДКИ НА ЧИСТ ВЪЗДУХ

Разходките край морския бряг или в градския парк гарантирано подобряват състоянието ви. Обувайте удобни обувки и излизайте на чист въздух. Впрочем, вечерните разходки подобряват и съня.

ПЪЛНОЦЕННО ХРАНЕНЕ

Свежите плодове и зеленчуци са прекрасна междинна закуска в натовареното ежедневие. Те не само утоляват глада, но и обезпечават необходимата доза витамини и минерални вещества.

ПЪЛНОЦЕНЕН СЪН

Недостатъчното количество сън и ранното ставане могат да доведат до хронична умора. Старайте се да си лягате в един и същи час и да спите не по-малко от 7-8 часа в денонощие. Ако имате възможност да си позволите следобедна дрямка – не я пропускайте. В случай, че страдате от безсъние, пробвайте да нанесете няколко капки Масажно масло Френска Лавандула на точките за измерване на пулса. Това ще ви помогне да се отпуснете и да заспите бързо.

ХОБИ

Заниманията с нещо любимо са най-лесният и достъпен начин да се почувстваш щастлив. Отделяйте по няколко часа седмично за своето хоби – рисуване, пеене, танци. Всичко, което повдига настроението ви, ще свърши работа.

ГОРЕЩА ВАНА

Отличен начин да се абстрахираш от суетата на ежедневието е горещата вана. Запалете свещи, пуснете си отпускаща музика и си създайте релаксираща атмосфера. Напълнете ваната си и разтворете във водата няколко дози Египетско мляко и мед за вана Spa Of The World. Изберете любим скраб за тяло от серията Spa Of The World и го нанесете на кожата с масажни движения. След това, нанесете тънък слой детокс-глина за тяло с бамбуков въглен.

ПОЗИТИВИЗЪМ

Силата на позитивното мислене е безусловна. Затова обичайте себе си, грижете се за своето тяло и посрещайте всеки нов ден с усмивка! Ще видите, че приятните промени в живота ви са на прага ви.

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА BETTER ME

Better me20 ФЕВРУАРИ 2019

Как да си организираш времето след работа

След работа ни се иска да свършим милион неща, а никога не успяваме. С тези идеи за организация на времето ще можеш максимално да се възползваш от деня си.

Better me12 ФЕВРУАРИ 2019

За да излизате винаги добре на снимки, спазвайте тези 8 правила

Отговаряме на въпросите "Как да застана?" и "Къде да си сложа ръцете?"

Better me09 ФЕВРУАРИ 2019

Боядисаната коса помага и в работата, и в секса

Научно потвърдено е, че боядисването на косата прави жените по-уверени

Better me03 ФЕВРУАРИ 2019

10 признака на емоционалната зрялост

Един от тях е, че вече успявате да се въздържате от безсмислени конфликти