Подходящи ли са за вас тренировките с тежести?

Тежести, бягане или упражнения със собствената тежест – изборът зависи от вашето телосложение

Навремето масово се страхувахме да тренираме с тежести – смяташе се, че при жените те водят до ненужно напомпани мускули.

В последните години, трендът се обърна. Все по-често ние, дамите, сме окуражени да вдигаме тежести, за да изградим мускулна маса, да подобрим стойката и метаболизма си и да подобрим костната здравина.

Е, къде е истината? 

Треньорът Велизар Блъсков отговаря. Според него, по-ниските и дребнички дами спокойно могат да постигнат добри резултати и с гимнастика, при която се използва собственото тегло.

“По-леките и не много високи хора могат да постигнат най-добро съотношение сила/тегло и са естествено предразположени към тренировките със собствена тежест. Те са съобразени с нивото на трениращия и дават безброй опции. Започва се със заучаване на по-прости базови елементи, които съставят по-сложни движения и различни прогресии и вариации. Изискват се висока концентрация при изпълнението, прецизност и правилни позиции, много сила,” обяснява персоналният треньор.

Цялата статия четете в www.eva.bg.

Стегнат корем с упражнения от пилатес и баре

Мисия по-тънки бедра с 10-минутни упражнения

Шакира стяга корема си с това упражнения

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ФИТНЕС

Фитнес13 ОКТОМВРИ 2018

Митове и легенди за стречинга

8 истини и грешки за разтягането на мускулите

Фитнес10 ОКТОМВРИ 2018

Меган Маркъл във възторг от тренировките с Megaformer

"Само след две тренировки, тялото ти се променя", твърди тя

Фитнес09 ОКТОМВРИ 2018

Фитнес вторник: Упражнения у дома с хавлиени кърпи

Победете рутината в тренировките

Фитнес04 ОКТОМВРИ 2018

Тренировката за която и звездите намират време

20-минутната рутина на Рийз Уидърспуун и Дженифър Гарнър