Мода : Новини17 ЮЛИ 2019

Tommy Hilfiger и Зендая се насочиха към Харлем

След миналите сезони в Париж, Шанхай, Милано, Лондон и Лос Анджелис, Томи и Зендая избраха легендарния квартал за следващото ревю

Колекцията за есен 2019, създадена от TOMMY HILFIGER и посланика на марката, Зендая, ще дебютира в “Театър Аполо”, в нюйоркския квартал Харлем.

Втората колекция TommyXZendaya ще бъде представена в легендарния театър на 8 септември, неделя. Моделите са част от есенната мода на марката TOMMY HILFIGER, представен в България от SARKK SA.

Шоуто отново ще наблегне на посланията, които Томи и Зендея изведоха и през пролетта – за толерантността, интеграцията на различните, както и борбата за равноправието на жените. Също така събитието пак ще бъде под формата на преживяване – както за публиката на мястото, така и за зрителите онлайн, благодарение на оригинална концепция „Виж сега – купи сега“. Системата беше разработена от марката с цел да пренесе TOMMYNOW до публиката по целия свят.

Това ще бъде първото ревю на марката в Ню Йорк, от есента на 2016 насам. Точно този театър е бил избран, заради историята на мястото – там са изпълнявали едни от най-емблематичните артисти в света, включително Арета Франклин, Ела Фицджералд, Пати Лабел и групата “Сюпримс”.

Това перфектно улавя духа на колекцията, вдъхновен от точно такива силни и уверени жени. Моделите запазват култовия стил на тази ера, но със съвременната дързост на Зендая. Точно това сам потвърди и Томи Хилфигър:

“След като пътувахме по света с TOMMYNOW и след едно незабравимо шоу в Париж със Зендея, аз съм развълнуван да се върна там, където започна нашето пътуване с „Виж сега, купи сега”. Желанието на Зендея да пренесе TOMMYNOW в Харлем бе невероятна следваща стъпка в изразяването на нейната визия за бъдещето. Нейната гледна точка присъства ясно във всичко, което прави, и именно затова тя е и толкова вдъхновяващ партньор – чест е да продължим да й предоставяме платформа в модната индустрия, за да споделя своята визия!”

След успеха на предходните ревюта, TOMMYNOW ще продължи да надгражда своята концепция „Виж сега – купи сега“. Всички визии от ревюто ще бъдат достъпни за закупуване в екосистема от онлайн канали и социални медии в повече от 70 страни, както и в магазините на Tommy Hilfiger.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА НОВИНИ

Новини26 АВГУСТ 2019

Latest Look: Хейли Болдуин в деним с ярки акценти

Моделът демонстрира актуалната в момента комбинация от къс топ и широко сако

Новини23 АВГУСТ 2019

Цветна есен за децата, от Benetton

Промо кампанията на марката преди първия учебен ден ни дава шанс да пазаруваме по-изгодно за учениците

Новини22 АВГУСТ 2019

Latest Look: Меган Маркъл с дънки и широка риза

Херцогинята се появи небрежно-елегантна в ново видео, а визията й е "неподходяща" за британска кралска особа, но й стои... съвършено!

Новини22 АВГУСТ 2019

Sin Kitty: Емили Ратайковски в новите си бански

Моделът позира в нови модели от собствената си марка Inamorata