Мода : Новини18 АВГУСТ 2016

Супермоделите на 2016 в цифри

И не, на първо място не е нито Кендал Дженър, нито Джиджи Хадид

4 рекламни кампании: Jason Wu, Express, Marc Jacobs, Jacquie Aiche

6 рекламни кампании и 1 каталог: Hilfiger Denim, Guess, Tommy Hilfiger Denim , H&M Loves Coachella, Phillipp Plein, Ralph Lauren Denim

6 кампании: Balmain, Liu-Jo, Kate Spade, Liu-Jo Jeans, Express, Maybelline

7 кампании, 2 каталога: Balmain, Stuart Weitzman, Marc Jacobs, Moschino, Givenchy, Estee Lauder, Givenchy x Nike Lab, Free People, La Ligne

9 кампании: Fendi, Marc Jacobs, Estee Lauder (3), Calvin Klein (3), Mango

8 кампании: J.W, Anderson, Calvin Klein, Dior, Givenchy, Joe's Jeans, Topshop Denim, Versace Palazzo, Marc Jacobs

11 кампании: Tommy Hilfiger (2), Versace (2), Stuart Weitzman (2), Max Mara, Maybelline, BMW, Tom Ford

11 кампании: Giorgio Armani, La Perla (3), Puma (2), Erdos, Estee Lauder, Mango, Vidal Sassoon, H&M

14 кампании, 2 каталога: Karl Lagerfeld, Diesel Black Gold, Alexander McQueen, Sandro (2), Chanel (3), Fendi, Bottega Veneta, H&M, Hugo Boss, Tom Ford, AY Not Dead

19 кампании: Swarovski (2), Carolina Herrera (2), Adidas by Stella McCartney, Express, Liu-Jo (2), Versace, Mango, Barneys, Diane Von Furstenberg, L'Oreal (2), Joe Fresh, Chanel Coco Noir, Kurt Geiger, Topshop, Marella

През 90-те години Клаудия Шифър, Синди Крауфорд и Наоми Кембъл бяха навсякъде. Днес, тяхното място се заема от новата генерация топмодели, които обаче разчитат не само на перфектно лице и божествено тяло, но и на милиони последователи в социалните мрежи. 

И именно тези последователи и интернет славата на момичета като Кендал Дженър, Джиджи и Бела Хадид, Хейли Болдуин и много други, са причина марка след марка да залага именно на тях в своите кампании. Сексапилната Емили Ратайковски например, която може да се похвали със 7,4 млн. фена в Instagram, направи своя дебют на модния подиум едва миналата година, но вече е в топ 10 на най-търсените лица в бранша.

Въпреки това, най-успешният модел днес не е типичният представител на social media поколението, макар съвсем лесно да се вписва в него. Кариерата на Карли Клос започва доста по-рано от тази на популярните в момента красавици, а преди известно време дори й се наложи да прекрати ангажимента си като ангел на Victoria’s Secret и значително да намали работата си, за да може да се фокусира върху образованието си в университета в Ню Йорк. Клос обаче замени Миранда Кер като новото лице на Swarovski, а освен върху техните билборди, тази година я виждаме на страниците на списанията, в рекламните клипове и в интернет, позираща за марки като Carolina Herrera, Topshop, Diane Von Furstenberg, Versace, Marella... Никак не е зле за студентка по програмиране, не мислите ли?

В галерията ще видите и кои са останалите топ красавици на 2016 година и техният успех в цифри!

Read Also

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА НОВИНИ

Новини19 АПРИЛ 2019

Казват, че това е най-удобният сутиен в света

Incredible Bra сега идва в нови, пролетни цветове

Новини18 АПРИЛ 2019

Ирина Шейк в тъжна приказка на Versace

Ирина Шейк се преобрази в черен лебед

Новини17 АПРИЛ 2019

Дженифър Лопес е модната икона на годината

Признанието е на Съвета на американските дизайнери

Новини16 АПРИЛ 2019

Жасмин Туукс на корицата на Harper's Bazaar

Жасмин се снима в марки като Chanel, Alexander McQueen и Prada.