Родители в Америка, особено блогърите, изразиха възмущението си от кампаниите на Victoria’s Secret, защото таргетират прекалено млади момичета с линията си бельо “tween line”.
Наскоро компанията обяви, че разширява линията с колекцията Bright Young Things (“Ярки млади неща”), защото тийнейджърките представлявали демографска група с около 335 милиарда долара покупателна способност.
Една от гневните майките написа отворено писмо до Victoria’s Secret:
“Не искам дъщеря ми да смята, че за да бъде харесвана или популярна сред връстниците си, трябва да носи бельо с провокативни надписи на дупето си.”
Изявлението се отнася за модели бикини от колекцията, на които има принт “Wild” (“дива”) отзад и за кърпи за плаж с фразата “Kiss me”.
Снимка: Profimedia
Виж още:
Лана Дел Рей с корица на L’Officiel Paris
Кралица Елизабет ще прави модно шоу
Видео: Най-големите звезди в началото на кариерата им
5 въпроса за перфектния тен към Кирил Чалъков
Обувките на пролетта според… Сирма Маркова