Мода : Новини29 МАРТ 2016

Новата ни любима модна дестинация – Shedd

Скучната и лишена от вдъхновение дреха за една жена, е съкровище за друга

Повечето жени, които сутрин стоят пред гардероба с дежурното “Нямам какво да облека”, въртящо се в главите им, вероятно имат и друго състояние – “Какво да правя с тези дрехи?”

Става дума за дрехите, които нямат никакво друго предназначение, освен да пълнят шкафове и закачалки. Shedd обаче е тук, за да промени това. Мобилното приложение напълно променя пазаруването на дрехи, обувки и аксесоари. Вече няма нужда да изпитвате вина след импусливни покупки в мола, защото лесно можете да продадете всяка дреха или аксесоар, който вече не харесвате. 

shedd (5)

Shedd e първото по рода си мобилно приложение, изцяло посветено на модното пазаруване. Дигитално пространство, без аналог, което e място за среща на ценителите на модата, български дизайнери и световни брандове, нови, както и употребявани дрехи, обувки и аксесоари.    

Shedd е хубава изненада за българската модна индустрия. Приложението ми позволява да реализирам продажби и да достигна до голяма аудитория от жени със собствен стил и характер, които търсят уникалното и различното.“, убедена е Мариела Скендерова, български дизайнер, който миналата година показа свои модели на Седмицата на модата в Бостън.

shedd (1)

shedd (2)

Shedd обединява всичко, свързано с модата на едно място и прави споделянето на обява и намирането на желаната дреха или аксесоар много лесно. Интуитивният и красив дизайн на приложението се доближава до този на социалните мрежи, а обявите се публикуват с кратки описания и хаштагове. Ако търсите конкретна марка, към която имате предпочитания, можете да откриете всички артикули с конкретен етикет, само като сложите името на марката след диез.

За по-малко от два месеца, над 30 000 потребители в България са свалили на мобилните си устройства Shedd, който е напълно безплатен и достъпен за iOS и Android. Данните показват, че средната възраст на хората, използващи приложението, е 20-27 години. Над 90% от потребителите са жени.

shedd (6)

Още на пръв поглед Shedd се различава от всички познати приложения и сайтове за онлайн пазаруване. Той е елегантен, а всяка снимка е внимателно подбрана, така че да донесе добавена стойност на продукта, който се продава.“, отбелязва Нора Кальонска, PR Manager, Shedd и добавя, че най-важният критерий, за да бъде успешна една обява и да достигне до повече потребители, е качеството на снимката.  Името на приложението идва от глагола „shed“, който в случая е използван като „сменям си“ кожата. 

shedd (3)

За първи път Shedd е достъпен за даунлоуд за потребите в Дубай през 2015 г. Меката на модата е първата държава, където Алекс Хътли и Тарик Забиан, създателите на приложението, стигат до извода, че ръстът на модната индустрия в комбинация с високия интерес към онлайн пазаруването и социалните медии, определят нуждата от единно място, където дизайнери и потребители да срещнат интересите си.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА НОВИНИ

Новини02 АПРИЛ 2020

Пролетната колекция на Savage X Fenty, начело с певицата Нормани

Риана създава още една поредна колекция на лилава тематика

Новини02 АПРИЛ 2020

13 модни мистерии и техните отговори

Защо червените подметки са червени и още любопитни истории от най-бляскавата индустрия

Новини01 АПРИЛ 2020

Вече има и Haute Couture предпазни маски за сватба

Гениална идея или просто гениално глупаво?