Всички бяхме на първия ред на последните модни събития, но можем ли да наречен това повод за радост?
Седмицата на висшата мода бе първото по-голямо модно събитие, което пряко бе засегнато от коронавируса. По оригиналния план трябваше да видим ревютата на модните къщи в Париж, но реално се наложи да ги гледаме от кухните, офисите или спалните си.
Добрата новина – всеки успя да се включи в едно доскро напълно ексклузивно изживяване. Лошата – цялата магия се загуби.
Събитие, което е създадено, за да носи радост и хубави спомени на всички модни ентусиасти, тази година бе помрачено от тъжните събития. Още повече – точно haute couture модата е създадена, за да внесе нещо различно, забавно и красиво в ежедневието ни, а сега бе принудена да скрие потенциала си.
Едно от най-вълнуващите събития в света на модата, бе приравнено с всяко друго видео в Youtube или Zoom среща. Например “шоуто” на Chanel, което е едно от най-чаканите всеки сезон, бе смалено до клип от минута и половина.
Дори Dior, които се опитаха да направят нещо различно и създадох кратък филм с помощта на Матео Гароне, пак не успяха да достигнат обичайния си блясък.
Промяната се отрази и на самите модели. Повлияни от пандемията или не, повечето колекции, които видяхме, бяха мрачни и главно в черната гама.
Дали ще очакваме същото и през септември?