Мода : Новини12 ЮЛИ 2016

Givenchy съблякоха Жизел Бюндхен

Супермоделът е новото лице на линията им джинси

Givenchy съблякоха Жизел Бюндхен

Новата рекламна кампания на линията дънкови облекла на Givenchy отново разчита на горещи кадри, главно действащо лице в които е изпепеляващ супермодел. 

След като в преднишните сезони заложиха на ангела на Victoria’s Secret Кандис Суанпоул и изкусителната рускиня Ирина Шейк, сега Рикардо Тиши и компания избират не някоя от наскоро нашумелите красавици, а Жизел Бюндхен. Бразилката, която миналата година официално слезе от модния подиум, продължава да се снима в редица кампании, сред които тези на Chanel, но участието й за Givenchy успя да ни изненада. Последно Бюндхен е работила с съвместно с италианската модна къща през 2012 г.

gisele givenchy (4)

gisele givenchy (3)

Бюндхен позира топлес, облечена единствено в черни слим дънки от последната колекция на бранда. На черно-белите кадри компания й прави бразилския актьор и телевизионна звезда Кауа Реймънд, докато стайлингът е дело на Карин Ройтфелд. За грима на Жизел пък се е погрижил българинът Георги Сандев, който от години работи в чужбина и се нарежда сред големите професионалисти в модния свят. 

gisele givenchy (6)

gisele givenchy (5)

gisele givenchy (2)

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА НОВИНИ

Ирина Шейк прави есента гореща в кампанията за Nicole Benisti
Новини25 СЕПТЕМВРИ 2020

Ирина Шейк прави есента гореща в кампанията за Nicole Benisti

Моделът позира в кампанията на марката за есен-зима 2020

Най-стилните визии от Седмицата на модата тази година намерихме сред стрийт стила
Новини25 СЕПТЕМВРИ 2020

Най-стилните визии от Седмицата на модата тази година намерихме сред стрийт стила

Сред тоалетите на фешънистите този месец изпъкнаха разнообразните модели чанти

Колекцията на Fendi, която Карл Лагерфелд щеше да хареса
Новини24 СЕПТЕМВРИ 2020

Колекцията на Fendi, която Карл Лагерфелд щеше да хареса

Марката представи унисекс колекция

Цветният свят на Dolce & Gabbana
Новини24 СЕПТЕМВРИ 2020

Цветният свят на Dolce & Gabbana

Марката силно заложи на пачуърк