На 22 февруари над 150 души се събраха на конференцията Bring The Bloggers, на която бяхме домакини заедно със списание Grazia.
Целта бе да хвърлим светлина върху професията на блогърите, влогърите и инфлуенсърите, като чуем от първо лице от самите тях как са постигнали успеха си. От другата страна застанаха маркетолози и представители на световни брандове, с които говорихме за реалността и бъдещето на инфлуенсър маркетинга.
Интересът към събитието се оказа впечатляващ. На Bring The Bloggers в хотел “Метрополитан” в София дойдоха не само дами, които имат интерес да развиват профилите си в социалните медии, но и рекламисти и начинаещи блогъри. Заедно не само прекарахме приятно, но и научихме за инфлуенсърите всичко онова, което касае труда и уменията им и което не се вижда във видеата и на снимките.
Лектори на събитието бяха Денина Мартин, Полина Билоконна, Евгения Джаферович и Антоанет Пепе, които отговориха откровено на въпроси като: Какви умения трябва да притежаваш, за да бъдеш инфлуенсър? Как гледат хората на професията ви? С какво събирате най-много лайкове? Случва ли се да откажете да направите спонсориран пост?
Тереза Илиева и Росен Христов от агенция Mix Media пък разказаха за работата си с инфлуенсъри – от откриването на нови лица до това как подпомагат развитието им и как работят като свързващо звесно между брандовете инфлуенсърите. От името на брандовете за това как се работи с инфлуенсърите у нас и какви са предизвикателствата пък говориха Ирина Лазова, Country Manager на новата шопинг платформа Answear.bg и Ралица Жечева от името на The Body Shop и Duca.
Дончо Нешев, маркетинг мениджър на Canon България ни направи интересна презентация на моделите, които специално се препоръчват за блогъри, а след края на официалната част на специалния корнър на Canon гостите ни имаха възможност да тестват апаратите, както и да си принтират снимките от стената на MissBloom.bg и Grazia.
А снимки, честно казано, имаше доста! Според отзивите на гостите ни, това бе едно от най-сниманите събития на сезона, за което допринесоха както известните ни лектори, така и прекрасната декорация от Best Baby. Приятелите ни от Крео пък сътвориха красивата и уютна сцена за презентаторите.
Събитието се осъществи и с любезната подкрепа на Бритиш Американ Табако, dm drogerie markt, The Body Shop & Duka, Domaine Boyar, Wilkinson, Canon, Bioderma и на хотел “Метрополитан”, а сладките изкушения бяха комплимент от бутик Chez Fefe.
Благодарим на всички наши партьори, лектори и гости за ентусиазмът и за съветите, както и на колегите ни Мария, Яна, Дани и Пламена за перфектната организация. Обещаваме да има продължение!
Още снимки от събитието сме качили във Фейсбук.