Living : Лайфстайл13 СЕПТЕМВРИ 2019

Вместо реклама на McDonald’s – хотели за пчели

В Швеция веригата за бързо хранене отново прави опит да отклони вниманието от проблемите си с опазването на околната среда

Всяка година глобално McDonald’s плащат 1.8 милиарда долара за реклама.

В същото време, компанията продължава да понася заслужена критика заради огромните природни ресурси, които изразходва, както и за това, че всички материали за еднократна употреба в повечето обекти на McDonald’s продължават да не се рециклират.

Само 50% от материалите, използвани за опаковки в ресторантите на компанията са от устойчиви източници. Едва в 10% от ресторантите материалите се събират за рециклиране.

В същото време, в Швеция компанията прави поредно усилие да изгради образа на екологично-ориентирана.

Вместо реклама на McDonald's - хотели за пчели

Вместо реклама на McDonald's - хотели за пчели

Този път, на гърба на билборд McDonald’s са поръчали да се изградят малки “хотели” за пчели. Това са къщички, в които пчелите да могат да кацат, за да си почиват. Смята се, че в Швеция близо 30% от пчелите са застрашени именно заради липсата на места, на които могат да си почиват и немалко от тях загиват от изтощение.

Вместо реклама на McDonald's - хотели за пчели
Сайтът Bored Panda обаче отбелязва, че това са шест “хотела” на гърба на един билборд. На фона на близо двата милиарда за реклама годишно, тази активност изглежда мила на пръв поглед, но пък меко казано недостатъчна.

Forever 21 фалират? И още за кризата в масовата мода

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЛАЙФСТАЙЛ

В крак с модата и подреден гардероб
Лайфстайл18 ЯНУАРИ 2024

В крак с модата и подреден гардероб

Ето къде да търсите нови и употребявани дрехи и какви са предимствата:

Морските дарове на Кавала на изложението Interfood
Living13 НОЕМВРИ 2023

Морските дарове на Кавала на изложението Interfood

Готварското шоу се проведе на 8 и 9 ноември в ИНТЕР ЕКСПО ЦЕНТЪР.

#AWARDS 2023: Големите победители вече са ясни
Лайфстайл28 ОКТОМВРИ 2023

#AWARDS 2023: Големите победители вече са ясни

Attica EVA и United Partners отново обединиха сили, за да отличат най-добрите създатели на дигитално съдържание в България.

Градската медия Go Guide с ново лого и дизайн
Лайфстайл28 ЮНИ 2023

Градската медия Go Guide с ново лого и дизайн

Юнският брой е тук с редизайн, градски оазиси и десетки заведения, в които да се скриеш, докато си навън.