Living : Лайфстайл13 СЕПТЕМВРИ 2019

Вместо реклама на McDonald’s – хотели за пчели

В Швеция веригата за бързо хранене отново прави опит да отклони вниманието от проблемите си с опазването на околната среда

Всяка година глобално McDonald’s плащат 1.8 милиарда долара за реклама.

В същото време, компанията продължава да понася заслужена критика заради огромните природни ресурси, които изразходва, както и за това, че всички материали за еднократна употреба в повечето обекти на McDonald’s продължават да не се рециклират.

Само 50% от материалите, използвани за опаковки в ресторантите на компанията са от устойчиви източници. Едва в 10% от ресторантите материалите се събират за рециклиране.

В същото време, в Швеция компанията прави поредно усилие да изгради образа на екологично-ориентирана.

Този път, на гърба на билборд McDonald’s са поръчали да се изградят малки “хотели” за пчели. Това са къщички, в които пчелите да могат да кацат, за да си почиват. Смята се, че в Швеция близо 30% от пчелите са застрашени именно заради липсата на места, на които могат да си почиват и немалко от тях загиват от изтощение.


Сайтът Bored Panda обаче отбелязва, че това са шест “хотела” на гърба на един билборд. На фона на близо двата милиарда за реклама годишно, тази активност изглежда мила на пръв поглед, но пък меко казано недостатъчна.

Forever 21 фалират? И още за кризата в масовата мода

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЛАЙФСТАЙЛ

Лайфстайл16 НОЕМВРИ 2019

Музикално образувание

Парчетата на Ким Кардашиян, Ни-Ло и Къци са нещо, което не бихме искали да се повтаря

Лайфстайл15 НОЕМВРИ 2019

Домът на Виктория и Дейвид Бекъм в Бевърли Хилс

Семейството живее под наем в имението за 37 милиона долара

Лайфстайл13 НОЕМВРИ 2019

Французойките носят една дреха поне 30 пъти, преди да я заменят

Този трик им позволява да носят дрехите си отново и отново

Лайфстайл11 НОЕМВРИ 2019

Таралежът травел инфлуенсър

Приключенецът с бодли, който винаги се усвихва