Living : Лайфстайл05 НОЕМВРИ 2019

Пресечната точка между блогърите и бизнеса

Somersby бяха сред брандовете, които партнираха на уникалната по рода си конференция Bring The Bloggers

Над 150 участници събра втората по рода си конференция за блогъри, влогъри и инфлуенсъри #BringTheBloggers, организирана от сп. Grazia Missbloom.bg.

Събитието се състоя през октомври в София и предизвика силен интерес както сред специалистите по дигитален маркетинг и PR, така и от страна на бизнеса. Партньори на конференцията бяха популярни марки, сред които и Somersby.

Гостите имаха възможност да разберат как се провеждат успешни кампании в социалните мрежи, както и да чуят практически насоки за създаване на качествено съдържание. Сред лекторите на събитието бяха едни от най-популярните блогъри и инфлуенсъри в България от различни сфери – пътешествия, мода, майчинство и др. Те споделиха ценни съвети относно създаването на личен бранд и развитието на бизнес в интернет.

Пресечната точка между блогърите и бизнеса

За приятната атмосфера допринесоха забавните игри, състезания и уъркшопи, които радваха присъстващите през целия ден. А за доброто настроение се погрижи и промо екипът на Somersby, като изкушаващите коктейли бяха на разположение на всички любители на освежаващия сайдер. В специалния кът на Somersby, гостите имаха възможност да си направят оригинална снимка за спомен, да поговорят с приятели или да релаксират с коктейл в ръка.

Пресечната точка между блогърите и бизнеса

Като модерна и динамично развиваща се марка, Somersby е изключително популярна сред младите хора и активно използва възможностите на инфлуенсър маркетинга. Ето защо специален гост и лектор на конференцията #BringTheBloggers бе и Анджелика Кьоссе – младши бранд мениджър за Somersby и Zatecky Hus в Карлсберг България. Компанията е лидер на пазара на бира у нас, като в портфолиото й присъстват водещи български и международни марки като Пиринско, Шуменско, Tuborg, Carlsberg, Somersby, Zatecky Hus и др.

Анджелика сподели какви цели си поставя марката при партньорството си с инфлуенсъри и как се създава успешна кампания в социалните мрежи от гледна точка на бизнеса:

През последните години все по-често залагаме на този подход, защото така можем да достигнем по един различен и по-автентичен начин до нашите потребители. Работата с инфлуенсъри, в сравнение с традиционните медии, ни помага да постигаме бързи резултати – да увеличим нивата на ангажираност с потребителите и разпознаваемостта на бранда, да постигнем по-висок брой споделяния, ръст в базата на хората, които са ангажирани с марката Somersby и следват страниците ни в социалните мрежи, както и да говорим директно на потребителите, на техния език и в подходящите за целта моменти.”

Пресечната точка между блогърите и бизнеса

Според бранд мениджъра на Somersby, марката ще продължи да инвестира в дигитални кампании, тъй като това е глобален тренд, който дава бързи, измерими и видими резултати. Това, което бизнесът търси при работата си с блогъри и инфлуенсъри, е автентичност на посланията, коректност и отговорност към марката, бързина на работа и видим ръст по отношение ангажираност на аудиторията, брой последователи, лайкове и споделяния, както и активен диалог с потребителите.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЛАЙФСТАЙЛ

В крак с модата и подреден гардероб
Лайфстайл18 ЯНУАРИ 2024

В крак с модата и подреден гардероб

Ето къде да търсите нови и употребявани дрехи и какви са предимствата:

Морските дарове на Кавала на изложението Interfood
Living13 НОЕМВРИ 2023

Морските дарове на Кавала на изложението Interfood

Готварското шоу се проведе на 8 и 9 ноември в ИНТЕР ЕКСПО ЦЕНТЪР.

#AWARDS 2023: Големите победители вече са ясни
Лайфстайл28 ОКТОМВРИ 2023

#AWARDS 2023: Големите победители вече са ясни

Attica EVA и United Partners отново обединиха сили, за да отличат най-добрите създатели на дигитално съдържание в България.

Градската медия Go Guide с ново лого и дизайн
Лайфстайл28 ЮНИ 2023

Градската медия Go Guide с ново лого и дизайн

Юнският брой е тук с редизайн, градски оазиси и десетки заведения, в които да се скриеш, докато си навън.