Living : Лица01 ДЕКЕМВРИ 2019

Новият живот на красавиците от 90-те

Те са новите стари звезди на модния небосклон – супермоделите на 90-те са музите, от които дизайнерите се нуждаеха

Клаудия Шифер, Синди Крауфорд и Наоми Кембъл за Balmain (2016)

Наоми Кембъл за Valentino (2019)

Карла Бруни за Burberry (2019)

Лорън Хърън за Bottega Veneta (2017)

Кристи Търлингтън за Marc Jacobs (2019)

Шалом Харлоу за Versace (2018)

Наоми Кембъл със своята майка Валери Морис за Burberry (2018)

Али Макграу за Chanel (2019)

Амбър Валета за Loewe (2016)

Хелена Кристенсен за Versace (2019)

Кейт Мос за Giorgio Armani (2019)

Повечето от красавиците на 90-те години днес са прехвърлили 50-годишна възраст. Въпреки това, а може би и точно затова, те са по-търсени отвсякога.

От няколко години, супермоделите от лигата на Синфи Крауфорд и Наоми Кембъл живеят своя втори живот. Те са по модните подиуми и в кампаниите на големите брандове.

Защо това ни радва и има значение? Защото е краят на една епоха, в която в модните среди възрастта беше порок. Защото, когато модните гиганти и техните главни дизайнери обърнат поглед към жените с опит и различна харизма, това е сигнал към всяка една жена. Да, заслужаваме да имаме самочувствие и да бъдем успешни и желани на всяка една възраст. Годините наистина не са окови! И животът не свършва с първите линии около очите.

 

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА ЛИЦА

Лица13 ДЕКЕМВРИ 2019

Риана, Бионсе, Рийз Уидърспун и Серина Уилямс в списъка на най-влиятелните жени

На 15-то място се нарежда и българка, изпреварвайки кралица Елизабет, Иванка Тръмп и Опра

Лица12 ДЕКЕМВРИ 2019

"Борбата за влияние е изтощителна, празна и нелепа" или истината за инфлуенсърите от Гаранс Доре

Тази история е разказана от Гаранс Доре - може би първият истински инфлуенсър в мрежата, много преди изобщо да има Instagram

Лица03 ДЕКЕМВРИ 2019

Ели Голдинг: "Използвах алкохола, за да изглеждам по-интересна на хората"

Певицата разкрива лични детайли около психичното си здраве

Лица02 ДЕКЕМВРИ 2019

Не всичко е суета - запознайте се с инфлуенсърите, които застанаха зад добра кауза

Те не правят всичко и на всяка цена, за да печелят пари