В услуга на женската красота

10 години от лансирането на луксозната серия Premium de Lierac

Френската марка отбелязва 10 години от лансирането на луксозната серия Premium de Lierac като я допълни с нов околоочен крем.

Дерматологичната марка Lierac е създадена през 1975 г. от доктор по естетична медицина и бързо е закупена от групата Ales, в която съжителства заедно с престижните марки Phyto и Caron и поставят нови нива на качество и ефективност в грижите за кожата, косата, висшата парфюмерия и професионалните продукти за фризьорските салони. Историята е тясно свързана със страстта на един фризьор революционер Патрик Алес, който използва силата на растенията в създаването на натурални продукти за коса. Лаборатории Lierac застават начело в сегмента на дермокозметиката, тъй като черпят вдъхновение за формулирането на продуктите си от една страна от последните открития в медицината и биологията, а от друга от естетичната медицина, включваща дерматология, регенеративна медицина и други области от науката, но без да се отдалечава от природата. Те създават пълноценна екосистема за постоянни иновации, базирана на научните разработки и сътрудничествата с най-големите изследователски центрове. Ще ви представим 10, от най-иновативните продукти, превърнали се в авангард на марката Lierac. 

В услуга на женската красота

Phytolastil – още с първия си продукт, създаден през 1975 г за третиране на стрии,  марката си сътрудничи с Фондацията за съединителна тъкан. Формулата е уникална алхимия не само за времето си, но и днес с ботаническата синергия от екстракти от бръшлян и хвощ, богати на флавоноиди и танини, и действащи едновременно като превантивно и коригиращо лекарство.

Dioptigel – първият продукт за контура на окото разработен през 1977 г. съвместно с офталмолог. Той разрешава основно проблема с джобовете под очите, но след него е създадена цялостна серия Diopti, за различни зони в и проблеми в тази чувствителна област.

Lieractiv – през 1988 г. Lierac използва за първи път екстракт от грозде и създава цялостна гама, включваща anti-age крем за лице, мляко за тяло и хранителни добавки.

Coherence – за първи път марката се обръща към жени над 50 години. През 1993 г. Lierac си сътрудничи с д-р Гутиерес от CNRS, като използват откриването на колаген тип III или т.нар. колаген на младата кожа. Съвместната работа води до формули, съживяващи лечебния процес чрез клетъчна комуникация.

Body-Lift 10 – през 2000 г. за първи път е използван 10% активен кофеин, най-силната съставка с липолитични свойства за отслабване. Максималната ефективност е постигната чрез синергията на кофиена с фосфолипиди, оптимизиращи проникването и разпространението в кожата. Ефектът е хидратирана и невероятно гладка кожа.

Mesolift – техниките от мезотерапията за първи път са използвани през 2006 г. за създаването на козметичен продукт. Серумът е концентрат от 15% активни съставки, които до този момент се използват основно в дерматологията, сред които хиалуронова киселина, комплекс от витамини, сред които витамин С, минерали и олиго-елементи.

В услуга на женската красота

Body-Slim – след като използва кофеина за максимален ефект на отслабване, през 2011 г. лаборатории Lierac препрограмираха клетките и трансформираха адипоцитите, блокиращи и складиращи мазнина, в адипоцити, изгарящи я.

В услуга на женската красота

Sunfic – през 2012 г. вече може да се наслаждаваме на слънчевите лъчи, без да се притесняваме от уврежданията от UVA и UVB лъчите, като едновременно с това серията осигурява тройно действие срещу появата на тъмни петна, бръчици и изсушаване на кожата. В допълнение формулата на слънчезащитните продукти активира бързото придобиване на тен.

Magnificence – с тази серия през 2013 г. марката осигурява блясък, сила и стегната кожа на дамите, навършили 40 години. За да предотврати процеса на гликация е използван патентован комплекс G-Glycol (с цвете от нар, копринено дърво и липозомен пептид), а Инес Састре, олицетворяваща жената в разцвета на красотата й, е и звездното лице представящо серията.

В услуга на женската красота

Liftissime – през 2014 г. вдъхновението за създаването на тази серия е от работата на 3D лифтига, борещ се успешно са морфологичните признаци на стареене. Целта е да се спре отпускането на овала, загубата на обем и дълбоките бръчки по лицето.

Crème a la crème или /красотата на утрешния ден/

В света на козметиката има много добри продукти, но малко са култовите. Серията Premium de Lierac е комплексна противостарееща грижа, създадена през 2007 г и вдъхновена от регенеративните технологии. През ХХI век медицината успешно регенерира тъканите чрез стимулация на стволови клетки. Лаборатории Lierac използват този метод и създавата формули с висока концентрация на хиалуронова киселина и комплекс Premium Cellular, способен да имитира действието на клетките от протеина FOXO (познат и като протеин на безсмъртието).

В услуга на женската красота В услуга на женската красота

В патентования от марката комплекс влизат хексапептид FX, терпеноид и екстракти от черни цветя, които в синергия действат върху всички видими признаци на стареене: дълбоки бръчки, отпускане на кожата, загуба на плътност, тъмни петна и неравномерна кожна текстура. Тази година гамата бе допълнена с околоочен Premium La Crème Regard Anti-Age Absolu, намаляващ бръчките, видимостта на тъмните кръгове и подпухването, изглажда и подмладява кожата около очите. В тази мултикорективна грижа са добавени Хиалу-3 концентрат, повишаващ хиалуроновата киселина в трите слоя на кожата и реструктуриращ екстракт  от сигесбекия ориенталис. Ефектът е двоен – моментален и дълготраен.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА BEAUTY ПРОДУКТИ

Съвършенството е само на крачка разстояние
Beauty продукти21 ЮЛИ 2023

Съвършенството е само на крачка разстояние

It Cosmetics e решението за всеки проблем този сезон.

Топ 5 марки за красота, собственост на знаменитости
Beauty продукти10 ЮЛИ 2022

Топ 5 марки за красота, собственост на знаменитости

От Fenty до Flower, нашият обзор представя знаменитостите, които са допринесли както за качеството, така и с експертния си опит на пазара.

Балсамът за устни, който измести червеното червило
Beauty продукти25 ДЕКЕМВРИ 2021

Балсамът за устни, който измести червеното червило

Известният Black Honey балсам на Clinique е най-големият хит през 2021

Продуктите за кожа, от които един мъж се нуждае
Beauty продукти12 НОЕМВРИ 2021

Продуктите за кожа, от които един мъж се нуждае

Ако искате силното рамо до вас да присъства освен с всичко друго и с поддържан външен вид, покажете му тези продукти