Ако трябва да посочим бюти продукт на годината, то това ще е той.
Всъщност продуктът въобще не е от тази година, а е скритото оръжие на много модели, блогъри и любители на грима от десетки години насам. Сега обаче цяло ново поколение го открива за първи път и това върна любимия Almost Lipstick на Clinique обратно на върха на всички класации.
Нюансът Black Honey, който примамва окото с дълбокия си тъмен цвят, но се нанася върху устните с лек блясък с нотки на бордо, е този, който подлуди потребителите онлайн пред последната година и стана един от най-трудно достъпните продукти, след като през последните месеци многократно бе изкупуван до последната бройка.
@mikaylanogueiraI absolutely did not expect this to go viral but I am so happy it did 😂 @Kensington #makeup #beauty #36SecondsOfLightWork #lifeisgooddance♬ original sound – Mikayla Nogueira
За първи път балсамът за устни, имитиращ ефект на червило и гланц в едно, е представен на пазара през 1989 година. Днес обаче е по-трудно да се сдобием с него от всякога, след като TikTok го направи най-популярният избор по цял свят.
Магията се крие във формулата на продукта. Тя е едновременно хидратираща, подхранваща, но и лесна за манипулиране – с едно бързо нанасяне постигаме дискретен ефект, който само подчертава устните, а ако желаем, можем да надградим цвета до по-тъмен нюанс.
Това прави и продуктът перфектен за дните, в които имаме ангажименти от рано до късно – за обедната среща или за офиса нанасяме малко от балсама и сме в готови за действие, а ако искаме да превърнем визията във вечерна, само добавяме повече пигмент.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram