LolaVie дебютира вчера и развълнува потребителите онлайн.
Ако има една знаменитост, която винаги ще асоциираме с красивата й прическа, то това е Дженифър Анистън. Но въпреки че през 90-те тя роди иконичния тренд с прическата “Рейчъл”, Джен признава, че дълги години се бори с проблеми с косата си.
От хилядите сменени прически за ролите й във филмите и ежедневните проблеми, които всяка жена познава, щетата върху косата на актрисата не е малка, затова и грижата за нея винаги е бил важен елемент от рутината й. Дълги години тя с трудност е намирала правилните продукти за себе си… затова реши да ги създаде сама.
View this post on Instagram
LolaVie е резултатът от няколко години усилена работа в отговор на желанието на Дженифър да създаде продукти, които липсват на пазара. Името е вдъхновено от песента “Whatever Lola Wants”, която през годините се е превърнала в нещо като химн за звездата от “Приятели”.
View this post on Instagram
Първият продукт от бранда, с който ни запознава Анистън, е нетипичен избор за дебютен – спрей за разресване на косата. Той, както всички други бъдещи предложения на марката, е създаден само с естествени средства, без силикони, парабени и вредни съставки. Вместо това е обогатен с екстракти от лимон, бамбук, супрехрани, чия и зеленчукови керамиди.
Идва в бутилка от 150 милилитра, а струва само 25 долара, което за бюти бранд на известна личност е рядко срещана цена. Към момента се продава само в сайта на марката.
Дженифър Анистън издаде тайната на красивата си прическа