Beauty : Beauty новини15 НОЕМВРИ 2012

Джулиан Мур е новото лице на L’Oreal

Актрисата се присъединява към голямото семейство от звезди, представляващи марката

Актрисата се присъединява към голямото семейство от звезди, представляващи марката. 

Мур олицетворява същността на модерната жена: едновременно естествена, независима и всеотдайна. Непреходната й красота и твърдите й убеждения я правят изключително вдъхновяваща фигура, и това са само част от предпоставките да стане посланик на марката.

Сирил Шапюи, бранд мениджър на L’Оreal Paris, заявява: “Елегантността и харизмата на тази пищна красота веднага ме убедиха, че Джулиан ще бъде идеалният посланик на нашата марка. Тази актриса, единствена по рода си в Холивуд, противоречи на всички стереотипи и символизира свободна, искрена и дръзка женственост”.

“Радвам се, че мога да предам по свой собствен начин идеята за самочувствие, свързана с мотото “Защото го заслужавате”. Всяка жена заслужава време и грижи, независимо от нейната възраст или произход. В семейството на L’Oreal има продукти за всички – млади, по-възрастни, от различни нации – тази компания се грижи за красотата на всяка жена. Горда съм да представлявам бранда L’Oreal Paris не само заради неговия блясък, но и заради достъпността му”, казва Джулиан Мур.

Актрисата се нарежда сред другите известни личности, посланици на L’Oreal Paris, сред които Бионсе, Леа Мишел, Фан Бингбинг, Дженифър Лопес, Джейн Фонда, Фрейда Пинто, Ева Лонгория и Мила Йовович.

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА BEAUTY НОВИНИ

Beauty новини17 ЮНИ 2019

Гореща тенденция: Пръстените за крака

Идеята идва от Кайли Дженър и очакваме да превземе ваканционния стил това лято

Beauty новини22 МАЙ 2019

Първият парфюм на Шер от 30 години насам

Ароматът е подходящ както за жени, така и за мъже

Beauty новини02 МАЙ 2019

Елън Дедженерис смени фризьора си и се опари

Водещата разказа как новият фризьор съсипал цвета й и й причинил косопад

Beauty новини25 АПРИЛ 2019

По-близко до екологична чиста грижа за красотата с L'oreal

79% от продуктите, лансирани през 2018 г. от L'Oréal, имат подобрен социален или екологичен профил