Beauty : Beauty новини10 ОКТОМВРИ 2019

България се оцвети в розово в подкрепа на жените, страдащи от рак на гърдата

Хиляди души подкрепиха инициатива, като се облякоха в розово

За втора поредна година у нас се състоя Националния розов ден за борба с рака на гърдата.

Той се проведе на 8 октомври и беше само последното събитие от дългогодишната мисия на Avon, с цел повишаване на информираността относно проблема и насърчаване на ранната диагностика.

В кампанията се включиха хиляди души, които споделиха подкрепата си с хаштага на кампанията #avonpinkday и се облякоха в розово. Освен това точно минута след осем часа вечерта няколко общински сгради в страната и редица корпоративни сгради в София бяха осветени в същия цвят. Символичната светлина бе излъчена с цел да напомни на жените, че открит навреме, ракът е лечим и най-добрият начин да се предпазят е да посещават редовно мамолога си за профилактичен преглед.

Националният розов ден бе подкрепен и от медиците от Комплексния онкологичен център в Русе. Те също се облякоха в розово, за да подкрепят своите пациенти и да им покажат, че не са сами в борбата с болестта.

Като част от каузата, Avon разкри и притеснителна статистика, която показва, че над 50 000 българки са диагностицирани с рак на гърдата, а случаите се повишават със средно 3800 всяка година.

И все пак много жени отлагат прегледа си от често срещаното схващане “Това няма как да се случи на мен”. Затова от козметичната марка илюстрираха колко висок е наистина рискът за всяка една от нас.

На случаен принцип бяха раздадени 2160 розови лотарийни билетчета, които имаха за цел да припомнят на жените плашещата статистика – 1 от 8 жени са застрашени от рак на гърдата.

Макар и подходът да бе стряскащ за участничките, това ги подбуди да бъдат по-отговорни със здравето си. От своя страна Avon се нае да им припомня в рамките на два, три и шест месеца да се грижат за себе си повече.

Инициативата постави начало на Световния месец за борба с рака на гърдата. И тази година през целия октомври ще бъдат разпространявани информационни материали и статистики.

В България вече 17 години се работи усилено не само за да се повиши информираността по темата, но и за да се осигури подкрепа за страдащите от тежката болест и техните близки. Дарените средства от Avon и партньорите им от Фондация „Една от 8“ осигуряват безплатна психологическа, юридическа, информационна и практическа подкрепа на всички засегнати.

Повече информация за кампанията можете да откриете на: www.pinklight.bg

ПРОЧЕТЕТЕ ПОВЕЧЕ ЗА BEAUTY НОВИНИ

Beauty новини17 ЯНУАРИ 2020

Известните личности с красива кожа, но щура бюти рутина

Не следвайте тези съвети за красота, независимо от кого са

Beauty новини17 ЯНУАРИ 2020

Първата спирала, създадена от екипа на Риана

Брандът на звездата Fenty Beauty стартира новата година, като разширява портфолиото си

Beauty новини17 ЯНУАРИ 2020

Козметиката с коприна е тайната на японската красота

Отново черпим идеи от бюти рутината на японките

Beauty новини14 ЯНУАРИ 2020

Микрошейдинг е новата техника за по-естествено попълване на веждите

Кое да изберем - микроблейдинг или микрошейдинг? От едно от най-реномираните звездни студиа за красота споделят съвета си