Gucci и Louis Vuitton са на върха сред модните марки в луксозния сектор

Според класация на компанията “Brand Finance” марките Gucci и Louis Vuitton се нареждат точно след Porsche.

Ежегодната класация за 50-те най-ценни марки в луксозния сектор позиционира двете известни марки на второ и трето място след известния бранд за скъпи коли.

В изготвянето на списъка с брандове се взима предвид общата стойност на марките, силата на тяхното влияние върху избора на потребителите, като се изчисляват и критерии като фирмен маркетинг, познание, доверие, удовлетвореност на персонала, бизнес репутация.

Защо това, обаче, не е добра новина? Според експертите точно първите в този списък са претърпели и ще продължат да претърпяват големи финансови проблеми заради COVID-19. Изчислено е, че всички тези 50 марки ще загубят общо 20 милиарда долара.